Wysłano Zamówienie.

 

 

Na adres podany w zamówieniu wysłaliśmy kopie zamówienia.

Jeśli wybrałeś opcje płatności przelewem tradycyjnym PAMIĘTAJ O KONIECZNOŚCI wysłania do nas potwierdzenia przelewu na min. 2 dni robocze wcześniej przed terminem realizacji dostawy (zamowienia@NASZAdieta.pl) -brak podesłania potwierdzenia będzie wstrzymywał start diety.

 

W przypadkach:

  • płatności przez Przelewy24,
  • dołączenia potwierdzenie przelewu bezpośrednio do formularza zamówień
  • wysłania do nas potwierdzenie w osobnej wiadomości

  W ciągu 1 dnia roboczego otrzymasz mailem POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA, oraz dodatkowe informacje o diecie i ogólnych, przydatnych zasadach. Część info będzie w formie załączonego pliku PDF.

Na 1 dzień roboczy przed końcem diety poinformujemy Cię mailem oraz SMSem, że twoja dieta dobiega końca i konieczne jest podjęcie decyzji o jej ewentualnej kontynuacji.

 

 WAŻNE

-jeśli po wypełnieniu i wysłąniu formularza nie otrzymasz żadnej wiadomości oznacza to że został podany błędny adres mailowy albo wystąpiły inne błędy -wówczas skontaktuj się z nami.

W przypadku wyboru opcji przelewu tradycyjnego, wpłat prosimy dokonywać na podany poniżej numer konta
-następnie konieczne jest podesłanie potwierdzenia płatności:

DANE__: NASZAdieta.pl
mBank nr__: 26 1140 2004 0000 3202 8075 3202
TYTUŁEM__: NR zamówienia

*nr. zamówienia podany jest w kopii zamówienia, wysłanej na podanego w formularzu maila.

 

Niektóre konta pocztowe a w szczególności Onet i Gmail potrafią skierować nasze wiadomości do folderu SPAM albo OFERTY. Prosimy upewnić się czy nasze wiadomości się tam nie zalazły -a jeśli tak jest, to dodać nas do listy zaufanych odbiorców.

Dziękujemy.